PDA

Se full versjon : Låne penger

Orca
12-10-08, 12:18
Hva er det merkligste du har lånt/lånt bort penger til? Jeg lånte en gang bort penger til ei jeg likte ganske så godt så hun kunne kjøpe seg glidekrem til typen kom hjem på perm....

Beatriz
12-10-08, 12:53
Vet ikke helt jeg, så snill du var da Ocra! hehe

Mr.Man
12-10-08, 15:25
Hva er det merkligste du har lånt/lånt bort penger til? Jeg lånte en gang bort penger til ei jeg likte ganske så godt så hun kunne kjøpe seg glidekrem til typen kom hjem på perm....
Vanskelig å slå den der. Var du forelsket i dama og eller?

Orca
12-10-08, 17:27
Vanskelig å slå den der. Var du forelsket i dama og eller?
Tja, på vei til å bli tror jeg.... Ja ja, det er lenge siden nå, og det hele er blitt en gøyal historie. med en litt bitter ettersmak.

Orca
12-10-08, 17:28
Det underlige var faktisk at hun spurte om å få låne penger til glidekrem... Ikke akkurat av den bluferdige typen kan du si.

Beatriz
12-10-08, 19:37
Kanskje det var viktig for henne å presisere at hva hun skulle bruke pengene på, virker slik. Eller kanskje det egentlig var en "invitasjon/hint" på at kanksje du hadde lyst å bli med..?

Orca
12-10-08, 20:19
Tja, det gikk nå meg hus forbi :)

Hagenissen
13-10-08, 12:06
Var hun så gammel og tørr at hun måtte ha glidekrem?

Orca
13-10-08, 12:11
Nei, vi snakker vel rundt 20 her

Starwolf
13-10-08, 13:37
Var hun så gammel og tørr at hun måtte ha glidekrem?

Hvis denne karen har vært inne endel måneder så skal du ikke se bort i fra at her var det et ganske så stort behov å stille. Faren ville jo være stor for at det skulle gå varmegang og oppstå friksjon.

Hagenissen
13-10-08, 15:22
Siden han hadde vært borte såpass lenge, skulle man tro behovet for glidekrem var minimalt.

Orca
13-10-08, 16:07
Siden han hadde vært borte såpass lenge, skulle man tro behovet for glidekrem var minimalt.
Kommer vel ann på hvilket hull det da....

Orca
13-10-08, 16:07
Hvis denne karen har vært inne endel måneder så skal du ikke se bort i fra at her var det et ganske så stort behov å stille. Faren ville jo være stor for at det skulle gå varmegang og oppstå friksjon.
Detr var vel mere militærperm, så det var nok ikke så lenge side tror jeg...

magnus
13-10-08, 19:02
Siden det er så mange usikkerhetsfaktorer her synes jeg du bør ta dette opp igjen med henne.
Posted via Mobile Device

Orca
13-10-08, 19:12
Ok... eller kanskje ikke

Zenaria
13-10-08, 22:53
Ha ha, for en merkelig setting. Jeg legger meg flat.

Sexy Sadie
14-10-08, 17:31

Jeg bruker ikke å spørre om hva de skal bruke pengene til. Dog så har jeg ikke så mye kroner å låne ut heller.

----------------

Hvis man trenger glidekrem når ens kjæreste har vært borte i flere uker/måneder, så er man i realiteten ikke særlig tent på ham.

Orca
15-10-08, 10:22
Jeg bruker ikke å spørre om hva de skal bruke pengene til. Dog så har jeg ikke så mye kroner å låne ut heller.

----------------

Hvis man trenger glidekrem når ens kjæreste har vært borte i flere uker/måneder, så er man i realiteten ikke særlig tent på ham.

Som sagt, det kommer vel litt ann på valg av hulll

Impen
15-10-08, 20:34
Det skremmer meg at noe kommer annnn på hullllllvalg.

gyrken
15-10-08, 20:53
Man kan ha mye moro med glidekrem da. De vet ikke stort de som tror at det bare handler om å være for tørr.

Sexy Sadie
15-10-08, 21:24
Det er et must hvis man puler en omskåret mann.

magnus
16-10-08, 22:06
Man kan ha mye moro med glidekrem da. De vet ikke stort de som tror at det bare handler om å være for tørr.
Opplys meg! :mrgreen:

Hagenissen
17-10-08, 09:06
Det er et must hvis man puler en omskåret mann.

Fnis. Derrmed avslørte du at du aldri har pult en omskåret mann.

Starwolf
17-10-08, 10:16

Det avhenger vel mer av hvor mye man puler. Hun er nok plaskvåt til å starte med, men når man er 20 og kåt kan man holde på lenge.

Sexy Sadie
17-10-08, 17:10
Fnis. Derrmed avslørte du at du aldri har pult en omskåret mann.
Jeg har nok det og jeg trengte glidekrem. Noe jeg aldri har trengt med en intakt kuk.

Hagenissen
20-10-08, 09:30
Jeg ler og ler. Av og til så sier du så mye rart at jeg finner ikke ord.

Zenaria
21-10-08, 20:30
Kjenner at jeg erkjenner at jeg vet lite om akkurat dette.

:falt ut:

Macumba
21-10-08, 20:42
Jeg lånte bort penger en gang til en potteplante som lignet på en penis.
Ja, det var visst veldig viktig at den skulle ligne på en penis.

Sexy Sadie
22-10-08, 23:51
Jeg ler og ler. Av og til så sier du så mye rart at jeg finner ikke ord.
Det var det som kom meg i hu av erfaringer da vi begynte å snakke om glidekrem.

Mr.Man
24-10-08, 14:17
Hvordan får man grunker her inne?
http://www.nettkafeen.no/forums/showthread.php?t=28642

The Cryptic
28-10-08, 14:00

Og det er jo ikke akkurat et sted man vil det skal ta fyr. Ikke bokstavelig talt iallefall.

The Cryptic
28-10-08, 14:02
Jeg lånte bort penger en gang til en potteplante som lignet på en penis.
Ja, det var visst veldig viktig at den skulle ligne på en penis.

Det er vel sjelden noe poeng i å låne bort penger til potteplanter. Uavhengig av utseende. Hva hvis potteplanten f.eks. får for lite vann i en periode og svinner hen? Da blir det ikke bare bare å få tak i de pengene igjen.

Hagenissen
28-10-08, 14:07
Nei, du sier noe. Da har man virkelig rotet seg inn i en ond sirkel.

The Cryptic
28-10-08, 14:10
Og har man først gitt etter for en sliten staude som spør ette rnoen gryn til gjødsel så kommer vel hele sulamitten fra resten av drivhuset også. Og det blir ikke fred å få.

Hagenissen
28-10-08, 14:14
Dette må jeg notere.

The Cryptic
28-10-08, 14:25
Det fine med visdomsord fra TC her på NK er at for alltid vil være tilgjengelig hos vår venn Google.