Se full versjon : Burde vi heller lagt egg?
Ja, jeg tenker sån forplantningsmessig.
Er det bedre å passere et egg, enn en litt mer ferdig sak uten skall rundt?
Skallet på egget er jo mykt når det popper ut, og det har jo en mer aerodynamisk utforming, og ikke minst så ville det vel være litt mindre, siden det må ruges på noen uker før ungen er ferdigbaket. :tenker:
Ville det skje styggere hjememeulykker hvis det var egg innvolvert?
Og hvilke ekstra babyprodukter ville en slik utvikling kreve?
(Nei, jeg fikk ikke sove i går kveld...)
Jeg ser vel heller for meg alle de nye og korrekte produktene som ville kommet for mor jeg da... Dere skal jo kjøpe alt mulig rart når det skal nye mennesker inn i vår verden.
Jeg ser nok at verpeputa ville blitt en slager. Pynt, klistremerker og diverse til egget ville nok også slått an. Skallvern som hjelp med hjul på ville nok også blitt sentral, for ikke å snakke om gyrosengen.
Jeg har lagt egg. Mange ganger.
Dere legger egg, jeg sjøsetter gjerne en kebab. Litt følelse av å verpe det også.
Jeg har faktisk lagt egg på ordentlig. Nesten, i alle fall. Og laget barn uten å være tilstede i rommet barnet ble laget i og sånn.
Det egget som du da skal føde ut, må jo være betraktelig større enn babyen. Synes du ikke babyen er stor nok?:dasker:
Nei da, det kan være mindre, så baker babyen ferdig i egget. Det blir trangt om plassen inni der, men da slipper vi å sprenge høna. :nikker: Vi må bare ruge på det en mnd eller to.
Jeg har faktisk lagt egg på ordentlig. Nesten, i alle fall. Og laget barn uten å være tilstede i rommet barnet ble laget i og sånn.
Da har du jo erfaring fra "ruging" da! Da blir det et stort hvitt egg neste gang! :nikker:
Da har du jo erfaring fra "ruging" da! Da blir det et stort hvitt egg neste gang! :nikker:
Nja. Jeg er mer på å legge sånn ca 20 veldig mye mindre om gangen.
Sexy Sadie
13-11-08, 23:19
Eggleging og ruging er kjedelig for oss andre. Det må en deilig babymage til.
Jeg har hatt to deilige babymager. Sånn ca 30 kilos deilige babymager. Ja, ikke at selve magen veide så mye, men det baller fort på seg.
Lagt små egg hadde jo vært helt greit, man kunne da startet opp eggbarnehager, hvor man bare leverte fra seg egget på morgenen og hentet det på ettermiddagen?
Sexy Sadie
17-11-08, 11:26
Enn hvis man forvekslet sitt egg med noen andres? :skremt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.