Se full versjon : Snart jul?
Har dere begynt å planlegge årets julefeiring, med alt det måtte innebære av rengjøring, julegavehandel og "familiemas" ?
Fikk akkurat høre fra fetteren min at; "jeg er ferdig med julegavene nå jeg!"
Er det bare jeg som er litt "seint" ute eller?
Det skulle vært forbudt å snakke om jul før 1. desember.
Jeg er enig med dere altså, men julen har så og si startet opp i mange butikker og på tv nå..
Men liker heller ikke at julebrus, juleøl og alt mulig annet dukker opp i slutten av oktober.
Jeg har begynt å tenke julekalender. Ikke noe mer.
Sexy Sadie
13-11-08, 23:20
Har julegavelista ferdig sånn halveis + novemberens og desemberens bursdager.
Jeg har begynt å spise julemarsipan og anton sine mandler (yammi) - det er så langt jeg har kommet i juleforberedelser.
Vi har kjøpt to gaver, har kalenderen til ene ungen klar og har ikke mer kontroll enn det.
Lommerusket
18-11-08, 13:12
Nesten ferdig med julegavene:grin:
Gleder meg til jul!
Lommerusket
18-11-08, 13:13
Og pakkekalenderene er ferdige.:spin:
Jeg kjøpte meg juleyoghurt i går. Rom og rosin. Merkelig følelse og sittet å spise youhurt på jobb med en anelse av alkoholdsmak.
Pakkekalenderen er ferdig her også.
Har handlet noen julegaver.
Sexy Sadie
28-11-08, 00:11
Jeg kjøpte meg juleyoghurt i går. Rom og rosin. Merkelig følelse og sittet å spise youhurt på jobb med en anelse av alkoholdsmak.
Var den god?
I helga tenkte jeg å pynte litt til advent.. handle noen nye blomster og slikt!
Var den god?
Ja faktisk. Var meget skeptisk til den som het: ingefær, men det også var kjempegod. En slæger med andre ord.
Men, er det noen som vet hvor jeg får tak i ole brumm julekalender?
De har Ole Brumm julekalender i kiosken på Herkules. Jeg så de nå i ettermiddag.
Skal bake pepperkaker på lørdag, inkl. pepperkakehus.
I kveld har jeg bestilt julekort. I morgen skal jeg bestille kalender til besteforeldre. Fredag skal jeg ut å shåpppe julegaver.:ivrig::ivrig::ivrig:
I helgen skal vi lage pepperkaker. :takker:
Du stjal tipset fra meg. Bare innrøm det.
Du stjal tipset fra meg. Bare innrøm det.
:fniser:Å, jeg måtte gå tilbake og se hva du hadde skrevet.
Men, jada..
hm.ja julen er en fantastisk høytid.det er bare å slappe av.at livet med ro.to på det du gjør.la gud være med deg.ha en fin jul.
Posted via Mobile Device
Har ennå mange gaver igjen her, travel periode på jobb, så derfor har jeg vært svært lite på nett det siste.. Ah gleder meg til juleferie!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.